Måndag (260622)

Mer bilder.

/D


Tidig morgon och Linda ska åka till jobbet.


Tre timmar senare är jag vaken.


Lite senare även Albin.


Och till sist Adina.


Slit och släp.


Frasse spanar.


Adina ska åka och bada med några kompisar så hon steker pannkakor att ta med sig.


Jag och Albin ska posta ett paket.


Nu har jag lämnat Adina och hennes kompisar vid badet.


Albin ska åka och bada med Theo och hans pappa, fast dom skulle till en sjö.


Ännu mer!


Nu är jag på väg till jobbet.


En liten matbit innan jag kör igång.


Uppsittning!


Linda fotar: Albin och Theo äter glass.


Linda fotar: Nu är Adina hemma igen.


Linda fotar: Albin ska sova över hos Theo så det blir bara tjejerna som äter middag, jag jobbar ju fortfarande.


Nu är jag på väg hem.


Jag möts av tjejkväll med film i soffan.


Idag kom jag äntligen ihåg att be om en t-shirt på jobbet.


Linda är duktig.


Selma och Nuttis myser också, Selma ligger och håller om Nuttis med både framben och bakben.