All posts by Daniel

Lördag (230603)

Ännu mer bilder.

/D


Godmorgon, nu var det lördag.


Pojkarna busar.


Hela ligan.


Nu ska det lekas.


Klättring.


Tjo!


Nu sitter vi en stund.


Svalt och skönt.


Full fart!


Smaskens.


Nu leks det.


Då krävs det en stänkare.


Hua, där vill man inte sova.


Efterrätt.


Fotboll.


Nu bli det vågen och godkväll!

Fredag (230602)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Slit och släp.


Nu har man börjat ränna på Coop igen.


Dags för lunch.


Frasse spanar.


Nu kom Albin hem.


Och lite senare även Adina.


Nu åker vi till farmor och farfar.


Glasspaus.


Albin också.


Adina också såklart.


Adina fotar.


Nu är vi framme.


Smaskens.


Hela ligan.


Lite fotboll efter maten.


Farfar hjälper till.


Adina fotar sina flätor.

Onsdag (230531)

Bara bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.
Eftersom vi klev innanför dörren vid 05.20 imorse så blev det en ordentlig sovmorgon så nu är klockan 10.45 ungefär.


När man går till Coop och säger “kalimera” till personalen.


Bra skörd, dock jävligt tungt att bära hem inatt.


Nu är Frasse glad igen.


Det bästa med att komma hem var att kunna spela tv-spel igen.


Dags för lunch.


Grabbarna spelar.


Adina saknar solen så hon sitter på balkongen.


Matlagning.


Idag blev det köttgryta.


Slit och släp.


Mycket nytvättat, nu ska det bara in i lådor och garderober också.