All posts by Daniel

Fredag (230210)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Slit och släp.


Det gick snabbt, inte ens två dygn.


Dags för lunch.


Jösses vad huslig jag är.


Nu ska vi se om jag får fart på Albins dator, jag var tvungen att ha Adinas samtidigt för synkningens skull.


Installationen verkar fungera.


Nu kom dom hem från skolan.


Frukt och spel.


Perfekt.


Nu tar vi helg.


Jag lurade med Linda på dagens andra runda till Coop, det skulle jag inte ha gjort för det blev dyrt.


Pasta Alfredo på gång.


Helt sinnessjukt gott.


Nu ska Albins nya hyllor upp.


Med nya hyllor kommer nya tavlor, vi delade på den så vi målade halva var.


Adea, hon är ju oftast i stallet men när hon väl är här så får man passa på att ta en bild.


Full fart!


Spel med mammorna, man behöver inte ha plattorna hela tiden.


Ja det gick väl sådär.

Onsdag (230208)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost, idag blir båda två hemma hos mig.


Spelgalningarna.


Slit och släp.


Mer spel.


Adina och Frasse tittar på Youtube.


Dags för lunch.


Nu sitter vi på spårvagnen på väg till polisen, så himla konstigt att båda två skulle ha ont i magen just idag när passen skulle förnyas.


Nu är vi hemma igen, då blir det glasspaus.


Jag går till Coop.


Nu blir det “riktigt” spel istället, jag förlorade såklart.


Nu har dom varit där sen 08 imorse, nu är klockan nästan 15, hur lång tid ska det ta att klippa en häck?


Bra leverans idag.


Nu vet jag inte vad dom gör.


Datorerna är igång.


Sen blev det pasta med ost och baconsås till middag.


Frasses nya favoritställe.

Måndag (230206)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Slöhögen ligger såklart bredvid mig i soffan.


Det sista porslinet ska brännas.


Fint väder idag.


Lunch.


Allt porslin är klart så då är det lika bra att diska.


Fritidskungen är incheckad.


Sen kom Adina hem.


Nu har Linda hämtat Albin.


Idag blev det fisk och potatis till middag.


Sagoläsning innan läggdags.

Fredag (230203)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går till Coop, läsken är slut.


Slit och släp.


Lunch.


Nu ska jag hämta paket.


Jösses vad huslig jag är.


Idag blev Albin hämtad av Adina, nu är dom hemma.


Hmm?


Albin spelar.


Nu vet jag inte vad dom gör.


Men vänta lite nu, vad är det där vita för något?


Nu tar vi helg.


Albin skruvar.


Smaskens.


Likadana tjejer.


Nu ska godiset fram.

Onsdag (230201)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.
Det hade kommit lite vitt pulver inatt.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Slit och släp.


Det syns inte så bra Råå bilden men nu vräker snön ner.


Lunch.


Albin är på fritids idag igen.


Sen kom Adina hem men hon gick till fritidsgården direkt.


Sömntutan.


Nu har Linda hämtat Albin.


Han fastnade på bild här hemma också.


Det gjorde även Adina när hon kom hem.


Sen blev det kassler till middag.


Sagoläsning innan läggdags.