Idag var det en dag på Kolmården, premiär för halloween.
/D



































Idag var det en dag på Kolmården, premiär för halloween.
/D



































Mer bilder.
/D

Godmorgon, då var det fredag.

Nu är hösten här.

Dags för frukost.

Så kan man också ligga.

Nu ska det göras smycken.

Hmm, dom är ju lediga idag.

Som dom har tjatat, nu blir det lunch.

Albin ritar.

Och Adina pillar med sin webshop.

Godispaus.

Spännande.

Nu är det nog sista rycket på balkongen.

Linda kom och hämtade kidsen, dom ska åka och handla.

Sen ringde jag en kollega och sa att vår matta i hallen var smutsig, det tog väl ungefär fem minuter.

Smidigt med hemleverans.

Nu är dom framme.

Shoppinggalningarna.

Nuttis spanar.

En granne har skaffat fåglar, Linda är livrädd.

Nu tar hon helg.

Pyssel.

Riktigt gott.

Mer pyssel.

Mys i soffan innan läggdags.
Mer bilder.
/D

Godmorgon, då var det onsdag igen.

Dags för frukost.
Farfar fyller ju 25 idag, då blir det finsång från Norrköping.
Farfar, vi hoppas att du har haft en bra dag, du kommer få lite presenter när vi ses nästa gång.
Även ATG säger grattis.

Lite pyssel.

Nu ska dom gå till skolan.

Slit och släp.

Dags att hämta paket.

Det var lite nya kryddor till Linda.
Beställ gärna från min kompis här: Zigges BBQ

Nu blir det lunch.

Nuttis är ute och spanar.

Albin är hämtad.

Sen kom Adina hem.

Då blir det mellis.

Sen blir det lite spelande som vanligt.

Selma spanar på något.

Albin ritar på frihand.

Adina och Leona pysslar.

Nu är Frasse ute.

Sen blev det köttfärslimpa till middag.

Albin och Altin pärlar lite innan läggdags.
Mer bilder.
/D

Godmorgon, då var det måndag igen.

Dags för frukost.

Nu ska dom gå till skolan.

Slit och släp.

Dags för lunch.

Nu har jag hämtat Albin.

Hans nya Pokemonkort kom med posten idag.

Sen kom Adina hem.

Då går vi till biblioteket och fixar lånekort.

Dom hittade några böcker.

Dags för dans igen.

Sen blev det kalops till middag.

Sagoläsning innan läggdags.
Mer bilder.
/D

Godmorgon, då var det fredag igen.

Albin hade redan käkat frukost med Linda så idag blir det bara Adina på bild.

Han tittar på Youtube istället.

Nu ska dom gå till skolan.

Och jag går till Coop, det står läsk på inköpslistan.

I vanliga fall är det bara Selma som ligger i Adinas säng men nu hade Frasse hoppat upp också.

Dags för lunch.

Slit och släp.

Nu ska jag hämta paket, ytterligare en lotterivinst.

Bra vinst.

Frasse spanar.

Bättre väder nu.

Sen kom Adina hem, Albin skulle baka på fritids så Linda hämtar honom när hon har slutat jobbet.

Spel såklart.

Nu tar vi helg.

Adina ska gå ut med Frasse.

Där sitter dom.

Nu har Linda hämtat Albin, bakverket i högsta hugg.

Och nu är dom hemma.

Dags att smaka chokladen som dom fick av sin favoritrestaurang på Kreta.
Farmor och farfar fick agera kurirer när dom var nere nu i september, ägarinnan frågade efter oss och tyckte det var tråkigt att vi inte var med så hon köpte godis till barnen och skickade med hem.

Linda tar helg.

Nu är grannarna här.

Adina dammsuger.

Dags för middag, jag var inte så hungrig idag.

Fredagsmys.