All posts by Daniel

Fredag (220701)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, dags för frukost.


Nu ska det byggas.
Fan, jag trodde vi skulle ha semester när vi åkte hit?


Man måste ju fika lite också.


Usch så kallt.


Karamellfärg är ju kul.


Ja det är ju fredag.


Fan vad vi fikar här.


Jag gjorde det i onsdags och det kom idag.


Lite lunch då.


Dags att visa frugan vem som äger i trädgårdsspel.


Förberedelser, lika bra att kolla så att allt funkar nu inför kvällens match.


Där sitter dom, farmor ville tydligen titta på Tom & Jerry på youtube.


Galna barn, iskallt ju.


Nu är vi igång.
Malmö – Sundsvall.
Vi håller självklart på Sundsvall i detta läget.


Grill i halvtid.


Jag blev kissig så Baby fick ta över.


Nu firar vi att Sundsvall FÖRNEDRADE Malmö med 2-1.

Tisdag (220628)

Mer bilder.

/D


Wohoohoooo!


Nu ska dom panta.


Sen åkte vi till Vita Sand, då åker vi linbanan.


Albin hoppar.


Dags för fika.


Nu ska vi gå hela vägen ut.


På väg tillbaka.


Lite studsande innan vi åker hem.


Eftermiddagsdrinken är klar.


Nu ska det klippas naglar.


Röpölse är så jävla gott, vi tog det till “lunch” vid klockan 15.


Nu ska det sågas och byggas.


Mamma kan dub hjälpa till?


Köttfärssås.


Pappa hjälper till.


Kaffe och konjak.


En av dom.


Nu byggs det en till.


Kviddevitt.

Måndag (220627)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Spelgalningarna.


Nu åker vi mot Kalmar.


Dags för lunch.


Nu är vi framme hos farmor och farfar.


Mer spel.


Usch så kallt.


Glasspaus.


Lite grillat innan matchen.


Nu åker vi.


Då ska vi se.


Fint vattentorn.


Då var vi framme.


Varmt.


Matchen är igång.


Albin är också varm.


Där sitter dom.


Nu ställde jag mig i skuggan en stund.


Klacken.


Kalmar vann med 1-0 över Värnamo så det firar vi med grillad korv till kvällsmat.