All posts by Daniel

Måndag (230925)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen och jag jobbar kvällspass.


Dags för frukost.


Adina fotar Nuttis och Selma.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag ska handla.


Lunch innan jobbet.


Nu kom dom hem från skolan, Albin skulle gå ut och leka.


Adina spelar på Albins rum.


Dags för middag, jag jobbar fortfarande så jag äter senare.


Slit och släp!


Glass till efterrätt.


Och nu ska Albin läsa lite.


Frasse har fått syn på en hund.


Adina ville ha flätor så håret är lockigt imorgon.

Fredag (230922)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen och jag är ledig idag eftersom jag ska jobba helgpass.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Frasse håller koll.


Första dagen med långbyxor sedan mitten av april.


Lika bra att sätta fart, idag blir det den stora dammsugaren.


Slit och släp.


Lite frisk luft.


Tvättmedlet var slut. Jösses vilken förpackning, 9.6 kilo så det ska väl räcka ett tag.


Dags för lunch.


Nu kom dom hem från skolan.


Men dom åkte iväg med Linda direkt.


Helgens godis är inhandlat.


Dags för nästa affär.


Massa julsaker.


Hmm?


Glasögon och tomtedräkt.


Nu kan vi ta helg!


Spännande.


Smaskens!


Adina fotar.

Onsdag (230920)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag ska jobba.


Lunch, nu är det höst.


Slit och släp.


Frasse spanar.


Nu kom dom hem från skolan.


Ännu mer!


Sen blev det kebabgryta till middag.

Måndag (230918)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag och Frasse ska jobba.


Lunch.


Slit och släp!


Ännu mer.


Nu kom dom hem.


Då blir det såklart spel.


Idag blev det kyckling till middag.


Och glass till efterrätt.


Frasse spanar som vanligt.


Och nu lite läsning innan läggdags.

Fredag (230915)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, väldigt tidig fredag idag även att jag är ledig, klockan är bara 05:05 nu men det är ju mysigt att dricka morgonkaffe med Linda innan hon ska till jobbet.


Adina vaknade också tidigt, då blir det lite pyssel eftersom Albin fortfarande sover.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Lika bra att sätta igång.


Lite frisk luft.


Jösses så duktig jag är.


Dags för lunch.


Ännu mer.


Adinas paket har kommit.


Frasse håller koll som vanligt.


Nu kom Linda hem, hon hade handlat och ville ha hjälp med att bära upp allt.


Sen kom kidsen hem.


Då blir det öppning.


Och provning, Albin köpte ju simfötter för ett tag sedan så Adina ville också ha.


Fredagsskålen.


Då kan vi ta helg på riktigt!
Fast lite lugnt, jag jobbar i helgen.


Spel och godis.


Det ser bra ut.


Smaskens!


Sen lite mys i soffan med film och godis, snart läggdags.