All posts by Daniel

Onsdag (230913)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag städar lite.


Nu blir det lunch innan jobbet, idag kör jag 12-20.


Slit och släp!


Då var det dags.


Jag och Frasse tar lite frisk luft på rasten.


Nu kom dom hem från skolan, Linda var även med på Albins utvecklingssamtal, allt var kanon och han är godkänd i alla ämnen förutom bild där han är väl godkänd.


Lite pyssel.


Och Adina ville ha lite mellis.


Albin bestämde middagen idag, det blev rödpölse och potatismos, jag jobbar fortfarande så jag får äta själv lite senare.


Latmaskarna.


Nu var det min tur.


Och nu ska Albin läsa lite.


Spännande himmel ikväll.

Måndag (230911)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag ska jobba.


Lunch.


Slit och släp!


Frasse håller ställningarna.


Idag kom båda två hem samtidigt, Adina har ju också börjat på fritids nu.


Albin har handlat riskakor.


Adina pysslar.


Och Albin spelar.


Sen blev det pasta och köttgryta till middag.


Mer spel.


Adina ska skruva upp sin nya klocka.


Hua, nu har Adina tappat tand nummer 16.


Då passar det bra med glass till efterrätt.


Nu ska Albin öva på läsningen.


Lite kvällsmat innan läggdags.

Fredag (230908)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Dags för frukost.


Adina fixar sina öron.


Nu ska dom gå till skolan.


Slit och släp.


Ännu mer!


Lite frisk luft.


Adinas paket hade kommit.


Dags för lunch.


Jag trodde jag var ledig idag?


Frasse håller koll.


Sen kom Adina hem.


Då blir det paketöppning.


Nu har jag hämtat Albin.


Frasse letar efter sin boll.


Roadtrip!


Full fart mot Kalmar.


Glasspaus.


Ungarna ville ha slush.


Nu är vi framme.


Hela ligan.


Smaskens!

Onsdag (230906)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag ska jobba, Frasse är med mig som vanligt.


Lunch.


Lite frisk luft på rasten.


Nu kom Adina hem men hon gick ut lika snabbt igen.


Och sen även Albin.


Frasse spanar.


Hemgjord pyttipanna till middag.
Det var kyckling, korv och kött i den, självklart med stekta ägg och rödbetor till.


Lite spel.


Nu ska vi på Adinas föräldramöte.


Färdigt, dags att gå hem igen.


Mer spel, precis som vi lämnade dom.


Dags för kvällsmat.

Och nu ska Albin läsa lite innan läggdags.

Måndag (230904)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Det är ett jävla liv!


Lite frisk luft då.


Bra lunch idag.


Frasse spanar.


Nu kom Albin hem, han ringde och ville gå hem tidigare.


Och sen kom även Adina.


Slit och släp.


Albin spelar.


Sen blev det köttfärssås till middag.


Och glass till efterrätt.


Nu ska Albin läsa.


Och Adina gör läxor.


Linda hjälper till.