Onsdag (260624)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Adina är vaken.


Hon hade bråttom till badet så hon slängde i sig frukosten.


Nu har även Albin vaknat.


Nu ska jag handla lite.


Spelgalningen.


Frasse spanar.


Ett varv till soprummet också.


Dags för lunch.


Nu ska Albin också iväg och bada.


Det är ett jävla liv här utanför!


Linda fotar sin lunch idag.


Nu är jag på väg till jobbet.


En liten matbit innan jag börjar.


Fram med skohornet, massa folk idag!


Linda fotar Adinas solbrända rygg.


Linda tvättar för fullt.


Nu ska dom äta middag där hemma.


Linda fotar årets första skörd från balkongen, det var fattigt.


Albin spelar vidare.


Nu är jag på väg hem.


Jag hann till glasspausen.


Adina ville inte spexa.


Gösta tittar fram från sin stock och säger godnatt.