Fy fan, jag skrattar så jag gråter!
Fy fan, jag skrattar så jag gråter!
Idag så har mormor och morfar varit på besök hos oss och vi började dagen med att äta lunch ihop och sedan var det julklappsöppnande för vår lilla prickiga korv. Adina såg så glad ut över att öppna flera paket, (med lite hjälp av pappa.) men hon var nog mest glad över plastbackarna som hon kan ha leksakerna i. Hon har till och med provsuttit i en och det var kul att se henne på lite bättre humör idag. Hon har även fått lite feber men vi får hoppas att det snart går över. Nu ikväll blev det en tidig kväll för Adina eftersom hon sov tidigt på förmiddagen och sedan lilljulsfirande och bus med mormor och morfar. Hoppas att ni har en härlig lördag! Vi har haft en mysig och härlig dag och en trött och nöjd flicka. 🙂
/L
Nu börjar nedräkningen av antal arbetsdagar som vi har kvar att jobba detta år.
Det ska bli riktigt skönt med lite julledigt och även Daniel har långledigt.
Så det kommer bli många dagar med familjemys.
Igår så glömde jag nämna att jag bakade, jag hade hoppats på att baka en hel del julgodis också men det tog sin tid att baka både morotskakor och lussekatter, så det fick vara bra sen. Men det är helg snart igen så då ska jag se till att baka lite gott och blandat då istället.
Nu återstår det lite förberedelser inför morgondagen, hoppas att ni har haft en trevlig helg och 3:e advent.
Nu är det snart bara en vecka kvar till julafton. 🙂
/L