All posts by Daniel

Onsdag (230705)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Adina sov hos en kompis inatt så Albin får äta frukost själv, hans bistick har svullnat över natten så det blir att ringa vårdcentralen.


Albin spelar i väntan på att VC ska ringa.


Nu kom Adina hem från övernattningen.


Lunch.


Slit och släp.


Lite frisk luft och hämta paket.


Dom hade tydligen skickat dubbelt så nu har jag två.


Kidsen har öppnat sina paket nu, Albin fick simfötter och Adina en träningsstång som man sätter i en dörröppning.


Ännu mer.


Sen blev det kött och potatis till middag.


Mästerspanaren är igång igen.


Nu är stången monterad och Adina provhänger, hon verkar väldigt nöjd med sitt köp.


Albin provar också.


Glasspaus med grannarna innan läggdags.


Sagoläsning, Albin verkar inte vara så intresserad.

Måndag (230703)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Trötta barn vid frukostbordet.


Nu ska Albin äntligen gå till fritids igen efter att ha varit hemma sjuk en vecka.


Adina spelar.


Dags för jobb.


Lunch.


Sen skulle jag hämta paket men det var något vajsing, skåpet öppnades inte så jag får prova imorgon igen.


Mer utbildning.


Nu ska Adina gå ut och leka.


Sen kom Albin hem.


Köttbullar till middag.


Present från grannfrun som har varit på semester en vecka.


Glass till efterrätt innan läggdags.

Fredag (230630)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Dags för frukost.


Albin spelar.


Och Adina pysslar på sitt rum.


Latmaskarna.


Slit och släp!


Glasspaus.


Smaskens!


Sista dagen på första halvan av utbildningen.


Lunch.


Ännu mer jobb.


Jag och Adina ska gå och posta paket samt hämta en beställning på bolaget, Albin ville inte följa med.


Den ska väl räcka några dagar?


Linda är och handlar med barnen.


Nu är dom hemma igen så då tar vi helg.


Vädret börjar ordna till sig.


Matlagning.


Taco-fredag!


Mästerspanaren är igång igen!


Tjejernas paket från Shein kom nu så då ska det inspekteras, jag vet inte vem av dom som är gladast men jag kan sätta mina pengar på att det är Linda.


Nummer ett.


Nummer två.


Sen råkade det komma några sovande kattjävlar.


Nummer tre.


Nummer fyra.


Sen hade ju även Adina köpt en ny outfit.

Onsdag (230628)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Sen blev det spel.


Glasspaus.


Adina tittar på film.


Lunch.


Slit och släp.


Albin och Frasse myser i soffan.


Adina kom hem, hon hade varit ute och lekt med några kompisar.


Skönt i skuggan på balkongen.


Nu kom Linda hem och fyllde på glassförrådet.


Sen blev det falukorv till middag.


Och självklart glass till efterrätt.

Måndag (230626)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Dags för frukost.


Adina pysslar.


Och Albin spelar.


Lunch.


Och sen lite frisk luft.


Slit och släp.


Mer spel.


Jag hittade en jättegammal bild på Frasse.


Adina är ute och leker så Albin får äta glass själv.


Nu kom hon hem.


Fisk och potatis till middag.


Och glass till efterrätt.