All posts by Daniel

Onsdag (230621)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska Albin gå till fritids.


Adina spelar och myser med Frasse.


Slöhögen.


Lunch.


Lite frisk luft.


Ärligt talat, en gång till?!


Nu kom Albin hem.


Korv till middag.


Och sen glass till efterrätt.

Måndag (230619)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Dags för frukost.


Albin ritar.


Och Adina spelar.


Nu ska Albin gå.


Fritidskungen.


Adina och Leona är ute och leker.


Lunch.


Men seriöst, igen?!


Nu ska jag bli fin i luggen.


Nu gick tjejerna till skogen.


Glasspaus.


Nu är Albin hemma igen.


Mer utbildning.


Sen blev det pasta med ost och baconsås till middag.


Och glass till efterrätt.

Fredag (230616)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen och första dagen på sommarlovet.


Dags för frukost.


Albin spelar.


Och Adina tömmer kattlådan.


Glasspaus.


Lunch.


Slit och släp.


Lite frisk luft.


Adina har fått paket.


Tjejerna har picknick.


Nu kom Linda hem så då kan vi ta helg på riktigt.


Pyssel.


Lite rött i solen.


Smaskens.


Provsmakning av senaste släppet.


Kors i taket, det är inte ofta Adea är här.


Lite kortspel innan läggdags.

Onsdag (230614)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag fortsätter med utbildningen.


Det börjar komma jordgubbar på balkongen.


Lunch.


Slit och släp!


En sväng till Coop också.


Fritidskungen är incheckad.


Nu kom Adina hem.


Och strax efter även Albin.


Adina ligger i sin myshörna.


Frasse spanar i solskenet.


Sen blev det fläskytterfilé till middag.


Och glass till efterrätt.