All posts by Daniel

Fredag (230512)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Dags för frukost.
Adina har spytt inatt så hon blir hemma med mig men hon orkade ändå äta lite.


Nu ska Albin gå till skolan, sommarvärme ute så då blir det shorts.


Adina sitter kvar i soffan och spelar.


Slit och släp.


Riktigt skönt ute idag.


Adina och Frasse myser i soffan.


Dags för lunch.


Nu ska det bli fint.


Glasspaus.


Fritidskungen!


Adina ligger på balkongen med spyhinken och Frasse spanar lite.


Selma vilar i hajen.


Nu kom Albin hem.


Då ska han sortera in sina pokemonkort i den nya pärmen som kom idag.


Nu kom Linda hem, då kan vi ta helg på riktigt!


Mer glass.


En sån “halvbox” blev det idag, helt ok.


Tacofredag.


Ett glas rött efter maten är ju aldrig fel.


Adina förbereder spelkvällen.


Nu ska vi se.


Jag kommer vinna!


Fredagsmys med “Masked Singer” på tv, fast två av dom verkar inte vara så intresserade trots att det var dom som ville titta.


En “gruppis” i soffan.


Och sen en liten skål innan läggdags.

Onsdag (230510)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Slit och släp!


Lunch.


Linda hade glömt inköpslistan så jag skickade den till henne, det kan ju inte ha varit så svårt att komma ihåg så få saker.


Fritidskungen.


Frasse spanar.


Nu kom Adina hem.


Då blir det mellis på balkongen.


Sen kom även Albin hem men han gick ut och lekte direkt.


Nu är Linda och handlar, har man en fräsig bil så får man tydligen stå på familjeparkeringen.


Albin myser på balkongen.


Idag blev det korv och pasta till middag.


Och sen glass på balkongen.

Måndag (230508)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Albin är sjuk och sover fortfarande, då får Adina äta frukost själv.


Nu har han vaknat.


Adina ska gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Slit och släp.


Lunch, soppa till sjuklingen.


Legobygge.


Sen kom Adina hem.


Då blir det lite frukt.


Albin ligger kvar på soffan, det har han gjort nästan hela dagen.


Frasse spanar, 32 grader på balkongen nu.


Sen blev det falukorv till middag.


Och glass till efterrätt.

Fredag (230505)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Lunch, den var nästan bättre idag än igår.


Slit och släp.


Både Adina och mormor kom hem ungefär samtidigt.


Och sen kom även Albin.


Mys i soffan.


Fikapaus.


Linda är hemma, då tar vi helg.


Nu är vi på väg.


Damerna handlar så jag och Albin får sitta och vänta.


På plats!


Gott med läsk.


Albin fastnade på bild.


Var är maten då?


Nu så!


Full fart.


Smaskens.


Burgare är gott.


Nu är vi hemma igen, då blir det bubbel på balkongen.


Lite tvtittande innan läggdags.


Tandborstning.

Torsdag (230504)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det torsdag.


Dags att gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Det blommar.


Jag har hämtat flaska 18 och 19 till samlingen.


Slit och släp.


Dags för lunch.


Grannfrun knackade på och lämnade en present.


Fritidskungen.


Sen kom Adina hem.


Då ska det bakas.


Jag fick hjälpa till.


Nu är även Albin hemma.


Dubbelspaning.


Jag fick välja middag.


Smaskens.


Omtänksamma barn.