All posts by Daniel

Onsdag (230503)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Slit och släp.


Nu har jag hämtat ett paket, bra vinst på lördagens lotteri.


Dags för lunch.


Jösses vad jag är duktig.


Nu ska vi se om det funkar.


Slöhögen Frasse.


Fritidskungen är incheckad.


Nu kom Adina hem.


Då gör hon eget mellis.


Sen kom Albin hem.


Testar en anslutning i sovrummet.


Nu kom Linda hem.


Hon fixar bra middag.


Ja det gick ju sådär med Kalmar – Sirius.


Jag får dit kablar om jag vill, smalt eller inte!


Nu säger vi godnatt.

Måndag (230501)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen och ledig dag.


Nu har alla övernattningsgäster vaknat.


Full fart!


Nu ska det rensas på Albins rum.


Fikapaus.


Frasse spanar.


Nu blir det fotboll.


Och sen stroganoff till middag i halvtid.


Efter duschen blir det glass till efterrätt.

Fredag (230428)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Nu ska jag äta frukost, kanongott på mackan.


Inte ett moln och strålande sol, idag blir det rosé på balkongen.


Slit och släp.


Linda tyckte det var tomt på bordet så jag gick och köpte tabletter.


Lunch.


Oj vad jag är duktig.


Fritidskungen!


Sen kom han hem.


Då blir det spel med grannpojken.


Frasse spanar.


Nu kom Adina hem.


Hon fixar mellis.


Adina fotar.


Selma fastnade på bild.


Mer spaning.


Adina fotade sin fruktsallad som hon äter på balkongen.


Nu kom Linda hem, då tar vi helg på riktigt.


Smaskens!


Pappa kan du titta?
Ja självklart kan jag det.


Adina och Frasse gick ut.


Leona och Cookies kom också.


Hmm?


Nu tar vi kväll.

Onsdag (230426)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Slit och släp!


Lunch.


Nu är han incheckad.


Sen kom Adina hem.


Då blir det mellis och paketöppning, det var hennes nya solglasögon som hade kommit.


Nu kom Albin hem men han gick ut och lekte direkt.


Efter en stund så ville även Adina gå ut och leka.


Sen kom Linda hem, hon hade handlat och ville ha hjälp att bära så jag fick gå ner i garaget.


Lite fickpengar till Kreta, det är ju bara 19 dagar kvar nu.


Frasse spanar.


Sen blev det fisk och potatis till middag.


Två bärgningsbilar i vårt garage, jag vet inte vad dom pysslar med men dom har stått där länge nu.


Glass till efterrätt.

Måndag (230424)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Jättetrött barn vid frukostbordet, det blev rätt sent igår.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Jösses vad duktig jag är.


Lunch.


Slit och släp.


Nu kom Adina hem.


Och lite senare även Albin.


Idag blev det pasta med ost och baconsås till middag.


Nu ska hålen efter den gamla dammsugaren bort.


Det blir nog bra.


Lite pyssel innan läggdags.


Albin ska också måla, han ska bara ta fram en bild på plattan först.


Nu jävlar åker det fram en färgpyts och en pensel också.