All posts by Daniel

Fredag (230421)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen och klockan är 05.13 nu.


Lite morgongymnastik innan jobbet.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Slit och släp.


Mer handling, fint väder idag.


Näringsrik lunch va?


Sen kom Adina hem.


Och även Albin, han ser varm ut.


Adina fixade milkshake till mellis, det är ju trots allt fredag.


Frasse ville spana lite.


Nu är det sommar!
Hejdå långbyxor, vi ses i oktober igen.


Nu kom Linda hem, då kan vi ta helg på riktigt.


Skönt i solen på balkongen.


Matlagning.


Busungar.


Smaskens!


Adina friserar.


Fredagsmys.


Hmm?


Det är inte bara på tv det är “Masked Singer”.


Kalsongmannen drar upp en flaska bubbel.


Hoppla pålle!


Nu är det tydligen godnatt.

Onsdag (230419)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går och handlar.


Lunch.


Teams-möte.


Sen kom Adina hem.


Då blir det mellis.


Nu har jag hämtat Albin.


Jag och Adina är ute och åker, Albin ville inte följa med.


Han tyckte det var bättre att slappa i soffan.


Sen blev det kött och potatis till middag.


Och glass till efterrätt.

Måndag (230417)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Slit och släp.


Lite frisk luft då.


Nu är lunchen uppäten.


Fritidskungen.


Adina är hemma igen efter skolan.


Då blir det lite mellis.


Efter det så gick jag och hämtade Albin.


Nu ska dom räkna sina fickpengar till Kreta.


Sen blev det kyckling till middag.

Fredag (230414)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.
Idag ska ungarna åka till Hasse och Jenny i Linköping.


Dags för frukost.


Lite spel innan Albin ska gå till fritids.


Nu är det dags.


Och jag går till Coop.


Slit och släp.


Lunch.


Nu ska Adina gå till Adea och spela.


Och jag gick och hämtade Albin och Leona på fritids.


Mellis.


Det sista ska packas.


Nu blir det lite spel innan dom ska åka, alltså riktigt spel.


Oj så roligt.


Mästerfotografen Adina är igång.


Sen kom Linda hem, då kan vi ta helg på riktigt.


Nu har vi varit nere på parkeringen och lämnat ungarna till Jenny.


Middag.


Sen kom Emma och hälsade på.

Onsdag (230412)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska Albin gå till fritids.


Adina slappar i soffan.


Och jag ska gå och handla.
Idag skippade jag Coop eftersom jag skulle lämna in ett paket på Pressbyrån och Willys ligger granne.


Lunch.


Sen kom Albin hem.


Frasse spanar.


Där har hon legat i stort sett hela dagen.


Nu blir det mellis.


Slit och släp!


Ännu mer.


Albin spelar.


Det är skönt i vårsolen från balkongen.


Man får inte vara dum, det kan sluta med att man håller på IFK Norrköping.


Sen blev det kyckling till middag.


Pyssel med lera.


Lite spel innan läggdags.


Satans tuppjävel!!


Kvällsmat, nu säger vi godnatt.