All posts by Daniel

Fredag (220916)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Adina har fått paket, det hängde på dörren.


Nu ska dom gå till skolan.


Jag går till Coop.


Sen lämnar jag paket.


Och nu ska Adinas nya hemsida byggas.


Dags för lunch.


Slit och släp.


Nu händer det grejer i trappen.


Albin är hämtad.


Då blir det såklart spel.


Sen kom Adina hem.


Mer pyssel.


Nu tar vi helg i regnet.


Pärlorna ska in i nya förvaringsskåpet.


Nu tar Linda helg.


Nuttis är knasig.


Kyckling och pommes till middag.


Otippat?


En bild på Selma.


Ungarna, inte alla, tittar på film.


Spel med grannfrun.


Såja!!


Poängräkning.


Behöver jag säga vem som vann?

Onsdag (220914)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Slit och släp.


Idag är Altin hemma med mig, han var lite hängig.


Lunch.


Nu har jag hämtat Albin.


Grabbarna tittar på film.


Sen kom Adina hem.


Då blir det mellis.


Adina fortsätter med att göra egna smycken.


Hon har även lärt sig hur hon ska göra för att lägga upp dom i webshopen.


Selma har trasslat in sig.


Och Frasse hänger på balkongen som vanligt.


Sen blev det köttbullar till middag.

Måndag (220912)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag till Coop.


Mer frukt från kiosken.


Slit och släp.


Lunch.


Nu har jag hämtat Albin.


Sen kom Adina hem.


Då blir det mellis.


Förberedelser.


Nu har Albin varit på sin första lektion i breakdance.


Sen blev det köttgryta till middag.


Uppvärmning.


Adina och Frasse spanar.


Då var vi igång.


Slutresultatet så nu säger vi godnatt.

Fredag (220909)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Albin åt tidig frukost med Linda så idag är det bara Adina på bild.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Slit och släp.


Pytteliten lunch idag.


Mer sysslor.


Frukten var såklart slut, som vanligt.


Nu har jag hämtat Albin.


Då blir det spel.


Sen kom Adina hem.


Frasse spanar.


Dom andra två myser.


Nu tar vi helg.


Pyssel.


Grabbarna spelar.


Nu kom Linda hem.


Kött och potatis till middag.


Hmm?

Onsdag (220907)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.
Trist väder idag.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Det var ovant med långbyxor med tanke på att jag har enbart haft shorts sedan mitten av maj.


Slit och släp.


Dags för lunch.


Slöhögen.


Nu har jag hämtat Albin.


Då blir det frukt och spel.


Sen kom Adina hem.


Post från farmor och farfar.


Det var lite nya underkläder.


Frasse spanar som vanligt.


Nu ska vi handla frukt.


Påfyllt.


Kyckling till middag.