All posts by Daniel

Måndag (220905)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Slit och släp.
Den där tvättmaskinen kommer ju slitas ut p.g.a. min sjukskrivning.


Nu blir det lunch.


Ännu mer.


Nu har jag hämtat Albin.


Sen kom Adina hem.


Då blir det såklart spel.


Skönt i solen, dock ser Nuttis lite konstig ut efter att Adina gick loss med rakapparaten i helgen.


Stroganoff till middag.


Uppvärmning, 19.00 smäller det!!

Fredag (220902)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag går till Coop.


Slit och släp.


Dags för lunch.


Nu har jag hämtat Albin.


Selma fastnade på bild.


Nu kom Adina hem fast hon hämtade bara sin telefon och gick till fritidsgården.


Albin spelar.


Stefan från jobbet kom och hälsade på.


Linda tar helg.


Dags för jordgubbar.


Linda försökte öppna en vinflaska.


Stefan köper jultidningar.


Nu blir det tacos.


Full fart!


Yatzy och konstig öl.


Nu är jag nyklippt så då säger vi godnatt.

Onsdag (220831)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Albin blir ensam till frukost idag eftersom Adina fortfarande är sjuk, han ser lite trött ut.


Dags att gå till skolan.


Adina spelar.


Och jag tvättar som vanligt.


Slöhögen.


Glasspaus.


Nu blir det lunch.


Frukten var slut, lika bra att gå och handla mer.


Sen kom Albin hem.


Nu ska vi på utvecklingssamtal med honom, allt var toppen.


Adina har börjat julpynta på sitt rum.


Sen blev det fisk till middag.


Mer glass och lite spelande, hon har gått i pyjamas hela dagen.

Måndag (220829)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Dags för frukost.


Idag är det bara Adina som går till skolan eftersom Albin fortfarande är lite hängig sen helgen.


Då passar det utmärkt att ligga i bara kallingarna och spela tv-spel.


Slit och släp.


Lite frisk luft och fånga Pokemon.


Farmors rester till lunch.


Nu ska jag handla frukt.


Sen kom Adina hem.


Och jag åkte en sväng till Linköping.


Nu är jag hemma igen, såhär hittade jag spelgalningarna.


Paketöppning.


Sen blev det farmors rester även till middag.


Frasse har tydligen tagit karatelektioner i smyg.


Grabbarna spelar.


Nu säger vi godnatt.

Kräftskiva, lördag (220827)

Massa bilder.

/D


Nu ska vi tanka.


Och sen panta.


Nu ska vi gå till gamla bollplanen.


Jag och Albin skulle köpa nya skor, filtar och schampo så vi var tvungna att åka in till stan tidigare eftersom vi skulle även hämta några festdeltagare.
Efter att vi hade handlat allt så var det så jävla varmt så vi tog beslutet att en glass vore fint.


Välkomstdrink.


Barnens tipspromenad.


Dags för käk.


Men åååhh….


Halltorp OPEN är på gång!


Kusin Magnus vann.


Nu blir det kräftor.


Hela ligan.


Adina försöker.


En gång till.


Efterrätt.


Sen blir det grogg.


Och efter det blir det kaffe, kaka och konjak.


Kidsens prisutdelning.


Men nu gör vi vågen när dom åker hem.