All posts by Daniel

Fredag (220826)

Mer bilder.

/D


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Slit och släpp.


Pakethämtning.


Nu blir jag lite irriterad.


Dags för lunch.


Frasse spanar.


Nu har jag hämtat Albin.


Spel såklart.


Sen kom Adina hem och då blir det mellis.


Nu åker vi till farmor och farfar.


Barnen ville ha slush.


Dom vuxna åt glass.


Hmm?


Nu är vi framme.


Smaskens.


Full fart.


Trött barn.

Onsdag (220824)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen.


Dags för frukost, Albin åt tidigare med Linda så det blir bara bild på Adina nu.


Albin spelar istället.


Nu ska dom gå till skolan.
Jag bad Albin dra ner strumporna lite men det ville han inte.


Jag glömde fota på Coop så jag fotar hemma på köksbordet istället.


Slit och släp.


Dags för lunch.


Ännu mer.


Nu har jag hämtat Albin.


Då blir det såklart spel.


Frasse spanar som vanligt.


Nu kom Adina.


Glasspaus.


Nu kom kidsens bankdosor, bara att vänta på inloggningskorten då.


Sen kom mailet om Adinas skolfotografering.


Även Albin.


Jag och Linda ska hämta en lotterivinst.


Bra paket.


Sen blev det pasta med ost och baconsås till middag.

Måndag (220822)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det måndag igen.


Igår så tappade Adina tand nummer 14, då var ju självklart tandfen här inatt.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Och jag gick till Coop.


Lite lunch då.


Nu har jag hämtat Albin.


Sen kom Adina hem.


Några till på gång.


Speldags.


Adina och Frasse hänger på balkongen.


Snart dags.


Sen blev det kyckling till middag.


Nu blir det fotboll.


Det tar sig.
Vilket också blev slutresultatet.

Fredag (220819)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det fredag igen.


Dags för frukost.


Nu ska dom gå till skolan.


Tur att jag hade bokat tid.
Det var klart på fem minuter.


Segt med buss.


Nu ska jag handla läsk till kidsen.


Det var en jävla blandning till lunch.


Slit och släp.


En lotterivinst till.


Nu kom Adina hem, dock väldigt kortvarigt.
Hon hämtade pengar och sin telefon och sen gick hon till fritidsgården med några kompisar.


Frasse spanar som vanligt.


Nu kom Albin hem.


Jag glömde fota i affären så det fick bli en bild på hans godis i trapphuset istället.


Ja så kan man ju också ligga och spela.


Nu tar vi helg i skuggan på balkongen.


Adina fotade hennes och kompisarnas fötter.


Nu jävlar skjuter vi!


Linda tar helg.


Smaskens.


Fredagsmys.


Nu somnar dom snart.


Spel med grannfrun innan läggdags.

Onsdag (220817)

Mer bilder.

/D


Godmorgon, då var det onsdag igen och första skoldagen efter sommarlovet.


Dags för frukost.


Nu är det dags att gå.


Och jag ska handla.


Slit och släp.


Dags för lunch.


Lika bra att fixa disken också.


Nu har jag hämtat kidsen, dom var nöjda med första dagen.


Då blir det såklart spel i soffan.


Mer mogna tomater på balkongen.


Frasse följde med ut och spanade lite.


Sen blev det stroganoff till middag.


Och glass till efterrätt.


Lite kortspel innan läggdags.